Evlenmek İçin Dua

talibi çıkmayanlar için bu güzel süresi 18 defa okurlarsa en kısa zamanda kısmeti çıkar.Arapçasıda ektedir.

Bismillâhirrahmânirrahîm

(1)Yusebbihu lillâhi mâ fîs semâvâti ve mâ fîl ardıl melikilkuddûsil azîzil hakîm(hakîmi) (2)huvellezî bease fîl ummiyîne resûlen minhum yetlû aleyhim âyâtihî ve yuzekkîhim ve yuallimuhumul kitâbe vel hikmeh(hikmete), ve in kânû min kablu le fî dalâlin mubîn(mubînin). (3) ve âharîne minhum lemmâ yelhakû bi him, ve huvel azîzul hakîm(hakîmu) (4) zâlike fadlullâhi yu’tîhi men yeşâ’ vallâhu zulfadlil azîm (azîmi) (5) meselul lezîne hummilût tevrâte summe lem yahmilûhâ kemese lil hımâri yammilu esfârâ(esfâren), bi’se meselul kavmillezîne kezzebû bi âyâtillâh(âyâtillâhi), vallâhu lâ yehdîl kavmez zâlimîn(zâlimîne) (6) kul yâ eyyuhellezîne hâdû in ze’amtum ennekum evliyâu lillâhi min dûnin nâsi fetemen nevul mevte in kuntum sâdikîn(sâdikîne) (7) ve lâ yetemen nevnehû ebeden bi mâ kaddemet eydîhim, vallâhu alîmun biz zâlimîn(zâlimîne) (8)kul innel mevtellezî tefirrûne minhu fe innehu mulâkîkum summe tureddûne ilâ âlimil gaybi veş şehâdeti fe yunebbiukum bi mâ kuntum ta’melûn(ta’melûne) (9) yâ eyyuhellezîne âmenû izâ nûdîe lis salâti min yevmil cumu’ati fes’av ilâ zikrillâhi ve zerul bey’, zâlikum hayrun lekum in kuntum ta’lemûn(ta’lemûne) (10) fe izâ kudîetıs salâtu fenteşirû fîl ardı vebteguû min fadlillâhi vezkurullâhe kesîren leallekum tuflihûn(tuflihûne) (11) ve izâ re’ev ticâreten ev lehveninfeddû ileyhâ ve terekkûke kâimâ(kâimen), kul mâ indallâhi hayrun min ellehvi ve min etticâreh(etticâreti), vallâhu hayrur râzîn(râzîne)

4 thoughts on “Evlenmek İçin Dua

  1. Sevgilim sürekli başka kadınlarla konuşuyordu her seferinde yakalıyorum özür diliyor tekrar affediyorum çünkü onu çok seviyorum artık napıcağımı şaşırdım derken Allah burak hocamı karşıma çıkardı kuantum celbi harmura celbi çalışması yaptırdım şimdi herşey tam istediğim gibi okumaları zaten burak hocam yapıyor çok etkili süper sonuç kesinlikle tavsiye ederimmm

  2. Selamün aleyküm Allah’ın rahmeti üzerinize olsun. Benim eşimle olan ilişkim bitme noktasına gelmişti. Halbuki birbirmizi çok sevip kaçarak evlenmeye aynı yastığa yola baş koyup sözler vermiştik. Fakat bu da Allah’tan gelen birşey bu hayatta insanın başına her an herşey gelebiliyor hemde hiç beklediğimiz bir anda. Benim mesela burak hocayı da bulup onunla çalışmam da kaderin bir parçasıdır. Öncelikler arkadaşlar burak hocam dualar üzerine çalışmalar yapıyor. Bunda inancım sonsuz. Bende bu sayede çalışmaya sorunlarımı çözmeye karar verdim. Burak hocamla celb işlemi yaptık harmura celbi. 14-15 günde haızrladı bana gönderdi bende taşımaya kullanmaya başladım. 26 günde eşim Allah’ın izniyle burak hocamın vesilesiyle döndü. Çok mutluyuz.

  3. Benim de kocam aniden boşanmak istediğini söyledi annesi ve abisi büyük etken oldu bu konuda bana dönmesi için herşeyi yaptım ona durumu düzelmesi için babamdan büyük miktarda nakit para aldım sırf yüzü gülsün huzuru yerine gelsin diye gene boşanmaya kalktı bu yaptığından dolayı çok sinirlendim içim içimi yedi ona bunu ödetememek yaktı beni Burak hocanın harmura aşk celbini yaptırdım ve hatta gerçekten tutması için yanında da aşk ve bağlama vekfini yaptık inanılır gibi değil tuttu bana köpek gibi aşık olmasını istedim sırf ondan intikam almak için şimdi ise yaptıklarını ödetiyorum ona kimse yargılamasın sakın beni !! çünkü ne çektiğimi ben bilirim ve bu hocayada gerçekten sonuna kadar güvenebilirsiniz helal olsun verdiğim parada sana Burak bey! İyi günler.

  4. Ben eşimi kendime bağlamak için celb yaptırdım burak hocaya 30. günündeyim ve şuan eşimle aram çok iyi bana karşı tavırları da eskisi gibi değil çok iyi davranıyo ama bırakmamak gerekiyomuş 90. güne tamamlamayı bekliyorum . Çok şükür şuan halimizden çok memnunuz. Burak hocamdan Allah razı olsun hep cevap veriyor aradığımda açıyorum iyi ki tanıdım ve çalıştım zaten rusatlı bir medyum 2008 den beri benim için en önemli nokta da buydu zaten güvenerek şüphe etmeden başladım çalışmaya bu şekilde.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir